Upozorenje Kolačići se koriste na ovoj web stranici kako bi pružili najbolje korisničko iskustvo. Ako nastavite, pretpostavljamo da se slažete da primate kolačiće sa ove web lokacije. OK
Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·    Na novoj adresi    ·    Makedonska 30, Eurocentar, I sprat, Beograd    ·   

Reklamacije i povrat robe

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Inglot d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. 

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).


Prilikom dostave posredstvom kurirske službe Vaša porudžbina biće spakovana i pripremljena za transport na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Neophodno je da prilikom preuzimanja porudžbine proverite vidljiva oštećenja do kojih je moglo doći prilikom transporta. Oštećene ili prethodno otvarane pakete niste u obavezi da prihvatite. Preporučujemo da ostećenja slikate mobilnim telefonom i da nam pošaljete nacinjene fotografije kako bi bili sigurni da će Vaša reklamacija biti uvažena.


Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. 

Reklamacije se mogu uputiti u roku od 48h nakon prijema posiljke. Uz pisani opis je neophodno dostaviti slike ili video snimak ostećenja ili neispravnosti na koje ste naišli. Moguće je reklamirati samo proizvode koji nisu korišćeni ili konzumirani. Rok za rešavanje reklamacije je 7 dana.

Povrat robe se u tom slučaju vrši o nasem trošku a prijava se vrsi u jednostavna tri koraka:

1. Pošaljite Vaš zahtev na adresu: inglotbelgrade@gmail.com

Obavezno navedite sledeće podatke:

-ime i prezime
-e-mail adresu
-broj porudzbine ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
-poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do naknadnih
oštećenja u transportu.

3. Nakon što reklamirana roba stigne u naše prostorije i provere opravdanosti
reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu.


Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.
Robu možete dostaviti I lično u prodajnom objektu Inglot na adresi Kralja Petra 41 Beograd.